Placuszki bananowe

Lubicie śniadania na słodko? A może takie placki traktujecie jako deser? Są lekkie, puszyste i bardzo smaczne. Zachęcam do spróbowania! Do ich wykonania potrzebujemy:

  • 125 g sera twarogowego (u mnie chudy),
  • 1 banan,
  • 1 jajko,
  • 1 łyżka oliwy z oliwek,
  • 40 g mąki,
  • 1/2 łyżeczki proszku do pieczenia
Wszystkie składniki wrzucamy do wysokiego naczynia i blendujemy na gładką masę. Rozgrzewamy patelnię i wlewamy tworząc niewielkiej wielkości placuszki.
Smażymy po ok. 1-2 minuty z każdej strony.
Moja wersja jest bardziej fit, ponieważ oliwę odmierzyłam na samym początku i od razu dodałam do ciasta. Placuszki smażyłam na suchej, teflonowej patelni.
Wy natomiast możecie pominąć ten krok i wlać tłuszcz bezpośrednio na patelnię a następnie smażyć nasze panecakes'y.
Podawać je możecie z czym tylko macie ochotę! U mnie skyr waniliowy, owocki w postaci borówek amerykańskich i malin oraz szczypta cynamonu. Smacznego! :)

Panecakes bananowo-twarogowe
Panecakes bananowo-twarogowe



Komentarze