Pasta z buraka i kurczaka

Ta pasta to prawdziwy hit :) Kiedy zrobiłam ją po raz pierwszy od razu wiedziałam, że zostanie w mojej kuchni na dłużej. Jest świetną alternatywą na buraka, który znudził już nam się w formie sałatek czy kremów. Ponadto zawiera dużo witamin, jest lekka i bardzo pożywna :) Do jej wykonania potrzebujemy: 
  • 500 g ugotowanych buraków,
  • 500 g fileta z kurczaka,
  • 1,5 l bulionu,
  • 2 łyżki musztardy,
  • 1 łyżeczka soku z limonki,
  • sól,
  • pieprz,
  • czosnek,
  • szczypiorek do dekoracji
Ugotowane i obrane buraki ścieramy na tarce o grubych oczkach. Kurczaka gotujemy w bulionie ok. 30 minut. Następnie wrzucamy do blendera i blendujemy na drobne kawałeczki. Jeśli nie posiadamy odpowiedniego sprzętu wystarczy, że rozdrobnimy go nożem :)
Do tak przygotowanego mięsa dodajemy buraki. Podlewamy ok. 1 szklanką bulionu tak, aby pasta nie była zbyt sucha. Nie możemy wlać go za dużo ponieważ może stać się zbyt wodnista. Następnie doprawiamy musztardą, sokiem z limonki i przyprawami. Jeszcze raz wszystko dokładnie mieszamy. W ten sposób nasza pasta jest już gotowa :) 

Pasta z buraka
Pasta z buraka i kurczaka



Po więcej przepisów zapraszam na: https://smakujcodnia.blogspot.com/

Komentarze

  1. Ta pasta jest pyszna! Na prawdę polecam. Smaczna i sycąca z takim dobrym ciemnym chlebkiem. Miałam taką propozycję kilka razy na 2 śniadanie z mojej diety pudełkowej. Znalazłam ją przez porównywarkę cateringów dietetycznych https://caterobazar.pl/. Sugerując się ocenami innych osób wybrałam moim zdaniem najlepszą możliwość. Oprócz chudnięcia przekonałam się do zdrowszego odżywiania.

    OdpowiedzUsuń
  2. Interesująca, najbardziej zaskoczyła mnie musztarda :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz